STORE POLICY

Customer Care

I’m a customer care section. I’m a great place to write a long text about your company and your services, and, most importantly, how to contact your store with queries. Writing a detailed Customer Care policy is a great way to build trust and reassure your customers that they can buy with confidence.

I'm the second paragraph in your customer care section. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you

Privacy & Safety

I’m a privacy & safety policy section. I’m a great place to inform your customers about how you use, store, and protect their personal information. Add details such as how you use third-party banking to verify payment, the way you collect data or when will you contact users after their purchase was completed successfully.

Your user’s privacy is of the highest importance to your business, so take the time to write an accurate and detailed policy. Use straightforward language to gain their trust and make sure they keep coming back to your site!

Wholesale Inquiries

I’m a wholesale inquiries section. I’m a great place to inform other retailers about how they can sell your stunning products. Use plain language and give as much information as possible in order to promote your business and take it to the next level!

I'm the second paragraph in your wholesale inquiries section. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add details about your policy and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Payment Methods

Credit / Debit Cards

PAYPAL

Offline Payments

acompanhe a emane

  • Instagram
  • Facebook
  • Pinterest
  • YouTube

EMANE 

CNPJ 31.855.952/0001-10

Avenida das Castanheiras 1205

71900-100 Brasília DF

emanearte@gmail.com 

+55 61 985304610

Política de Entrega

A maioria dos nossos produtos são DIGITAIS em formato PDF e são entregues através de um link por e-mail no momento que o pagamento é confirmado. O link para download é válido por 30 dias, após esse período caso necessite fazer um novo download basta entrar em contato conosco. 

Produtos digitais são identificados com um seta para baixo e incluem: tutoriais, patterns e manual dos nós. Leia sempre a descrição do produto.

Peças prontas de macramê e materiais para confecção como cordões de algodão são produtos físicos e que são enviados pelos Correios desde que possuam até 50cm em sua maior dimensão. Produtos maiores são enviados pela JadLog.

Prazo de Envio para Produtos Físicos 

O prazo para envio após a confirmação do pagamento é de 5 dias úteis, o prazo de entrega deve ser contado após o prazo para envio. 

O prazo pode variar de acordo com a região de entrega e pode ser consultado durante a compra, após adicionar os produtos ao carrinho. Varia entre 5 dias úteis para regiões centrais até cerca de 20 dias para Nordeste e Sul.  

Políticas de Troca, Devolução e Reembolso

Você pode devolver ou trocar os produtos físicos adquiridos até 7 dias corridos após recebê-los, desde que eles não tenham sido utilizados ou danificados. Caso queira realizar uma troca ou devolução, entre em contato conosco.

O pedido de reembolso será encaminhado em até 10 dias após a devolução do produto.

Produtos digitais não são reembolsáveis.